شهید محمد بلباسی

هر انسانی لبخندی از خداوند است سلام بر تو ای شهید که زیباترین لبخند خدایی.

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 37
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 7
:: بازدید سال : 117
:: بازدید کلی : 1390
نویسنده : فاطمه شاه ولی
جمعه 29 بهمن 1400

وصیت نامه شهید محمد بلباسی: شهید محمد بلباسی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۸ ( به استناد مشخصات شناسنامه ) و از پاسداران سپاه ۲۵ کربلا استان مازندران بودند که در تاریخ ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در منطقه خانطومان سوریه به فیض عظیم شهادت نائل امدند، از ایشان چهار فرزند با نام های فاطمه، حسن، مهدی و زینب به یادگار مانده است که فرزند چهارم زینب خانم بعد از شهادت پدر متولد شدند.

شهید محمد بلباسی

شهید محمد بلباسی شهید مدافع حرم

فرازی از وصیت نامه شهید محمد بلباسی:

بسم الله الرحمن الرحیم
هوالشهید

با درود و سلام به پیشگاه امام عصر حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه و شهدای گرانقدر از ابتدای خلقت تا کنون خصوصا شهدای مظلوم مدافع حرم و درود به محضر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر عظیم الشان حضرت امام خامنه ای و آرزوی صحت و سلامت برای همه خادمین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی همه رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و مدافعین حرم. شهادت می دهم به یگانگی خداوند و نبوت خاتم المرسلین حضرت محمد(ص) و ولایت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب(ع)  یازده فرزند معصومش.

خداوند متعال را شاکرم که خلقت مرا در بهترین عصر از خلقت بشر و دربهترین سرزمین، ایران اسلامی و در استان علوی و در خانواده مذهبی و انقلابی قرار داد. آنقدر الطاف و نعمات خداوند متعال بی شمار است که انسان قادر به شمارش و شکر گذاری آن نیست این کمترین در اسفند ماه سال ۱۳۵۷ همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان قائمشهر دیده به دنیا گشودم و در خانواده ای تربیت شدم که یک شهید علی عباسی را تقدیم انقلاب اسلامی و یک شهید سردار علیرضا بلباسی را تقدیم دفاع مقدس کرده و پدر مرحومم جانباز جنگ تحمیلی بود و مادرم مرا با ذکر ائمه معصومین و توسل به این چهارده نور واحد شیر داده و تبعیت و سربازی ولی فقیه حضرت امام خامنه ای جز و اصول زندگی ما بود. به پیشنهاد پدر عزیزم با دختری ازدواج کردم که فردی مومنه و عفیف بود که حاصل زندگی ما ۳ فرزند (فاطمه، حسن، مهدی) مانند دسته گل، خداوند متعال عطا فرمود.

در این برهه از زمان که ایران اسلامی ، ام القرای جهان اسلام شده است و مسلمانان جهان که در بند طاغوت و پادشاهی هستند با تشکیل جبهه مقاومت چشم به ایران دوختند و می خواهند از الگوی انقلاب اسلامی ایران که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و همراهی مردم عزیز توانستند استکبار جهانی را با دست خالی از ایران بیرون کنند، استفاده کنند و گوش بفرمان حضرت امام خامنه ای هستند و دشمنان اسلام و شیعیان ایران از این جایگاه انقلاب اسلامی هراس پیدا کرده و بدنبال گسترش اسلام آمریکایی هستند. آمریکا و هم پیمانانش با تربیت طلاب در حوزه های علمیه عربستان بدست استاتید وهابی ضد شیعه اقدام به تشکیل گروهای تروریستی برای اسلام هراسی و شیعه هراسی نموده است و با پول نفت کشورهای عربی مسلمان که اسلامشان هیچ خطری برای استکبار ندارد، اقدام به حمایت این گروه های تروریستی نموده است. با تشکیل طالبان به جان شیعیان و اهل سنت مردم افغانستان افتاد و بسیاری از مردم این کشور را به شهادت رسانده و بسیاری را آواره کرده است. سپس با تشکیل گروه تکفیری داعش به کشور عراق حمله کرد و به فکر تجزیه آنجا بود که با دخالت و همراهی ایران اسلامی به این امر موفق نشد. سپس برای حفظ امنیت صهیونیسم جهان خوار اقدام به حمله به کشور سوریه نمود و شماری از مردم را آواره و بسیاری را به شهادت رسانده است.

از طرفی هم در مقابل حزب الله لبنان و انتفاضه فلسطین و جنبهشای اسلامی کشورهای عربی به مخالفین آنها کمک نمود و بدنبال خنثی کردن این جنبش ها هستند. آمریکا و اروپا با پخش تصاویر خشونت های گروه های تروریستی و قتل عام کودکان و زنان و مردان و ساخت فیلم های مبارزه با این گروه های تروریستی خود را ناجی مردم جهان معرفی کرده و به مردم خودشان چنین القاء می کنند که اگر این مسلمانان تروریست را از بین نبریم این نا امنی به اروپا و آمریکا هم سرایت می کند و با انفجار برجهای دو قلو آمریکا و عملیات انتحاری و بمب گذاری در کشور های اروپایی این رعب و وحشت را بر علیه مسلمانان ایجاد می نمایند و با سانسور رسانه ای از آگاهی مردم به واقعیت جلوگیری می کند و ایران را فتنه همه این اتفاقات معرفی نموده است.

الحمدالله با درایت رهبر عظیم الشان ایران اسلامی که دائما بدنبال معرفی چهره خبیث و شیطانی استکبار که جهانی می باشد که این نقاب دروغین دفاع از حقوق بشر را از چهره آنان بر دارد و با ارسال نامه به جوانان اروپایی آنان را نسبت به اتفاقات منطقه آگاه نماید. اکنون با تدبیر معظم له ایران حضور مستشاری در بعضی از کشورهای اسلامی به فریاد مسلمانان رسیده و در این مسیر تعدادی شهید تقدیم کرده است و علت حضور مستشاری این کمترین در سوریه بعنوان مدافع حرم لبیک به امر رهبرم بوده است و مطمئنا جوانان ایران اسلامی نخواهند گذاشت دست این نا اهلان به حرم اهل بیت سلام الله علیهما برسد و با عنایت خداوند متعال و یاری امام عصر انشاالله همه این تروریستها را نابود خواهیم کرد.

مردم عزیز آگاه باشید اکنون دشمن با نقاب اسلام به میدان مبارزه با ما به میدان آمده است و این اتفاق ریشه تاریخی دارد و در زمان امیرالمومنین در جنگ صفین با نقشه عمرو عاص ملعون ، خوارج قرآن را به نیزه کردند و با گفتن لا اله الا الله و محمد رسول الله یاران حضرت علی (ع) را فریب دادند و اصحاب امام را تنها گذاشتند و گفتند ما با قرآن نمیجنگیم و از حیله دشمن غافل شدند و قرآن ناطق را رها کردند و اکنون بعضی ها در داخل دارند این حرفها را تکرار می کنند و ما را متهم به بردارکشی می کنند و حضور در این جبهه را باطل می دانند. اما زهی خیال باطل که دوباره تاریخ تکرار و جوانان نسل سوم و چهارم گوش به فرمان رهبر هستند و نخواهند گذاشت  پای آنها به مرزهای کرمانشاه و همدان برسد و در این مسیر هم جوانان عزیزی بعنوان مدافع حرم اهل بیت به شهادت رسیدند که در حقیقت مدافع اسلام و مدافع دین خدا هستند و شهادت در این راه برای ما افتخار است.




:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان